نگارنگار، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نگار تمام زندگی من

پیش به سوی پیش دبستانی

1390/10/22 22:03
نویسنده : نگار و مامان
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

من یک سال بزرگ تر شدم و به پیش دبستانی رفتم

انقدر دوست داشتم به مدرسه برم که مامان منو یک سال زود تر به مدرسه برد تا ثبت نام کنه اما مدرسه قبول نکردن و من مجبور شدم یک سال دیگه صبر کنم تا بتونم به پیش دبستانی برم.

شبی که قرار بود صبحش به مدرسه برم تا صبح از ذوقم خواب مدرسه رو می دیدم

صبح شد و همراه مامان و بابا به مدرسه رفتیم

مدرسه جشن بزرگی برای بچه ها ترتیب داده بودند بوی اسفند همه جا پیچیده بود

جلوی در پر بود از بادکنک های رنگارنگ

خانمی جلوی در ایستاده بود و بچه ها رو از زیر قران رد میکرد و یک نفر هم فیلم

برداری میکرد که البته اون فیلمو هیچ وقت به ما ندادند

خلاصه روز اول خیلی به ما خوش گذشت مدرسه خیلی خوبی بود با امکانات زیاد و معلمهای عالیییییییی اما به دلایلی بعد از دوسال منحل شد و من مجبور شدم برم یه مدرسه دیگه با دوستای جدید

اینم عکسای پیش دبستانی من

من و دوستم پرنیان در کلاس نقاشی

کلاس کاردستی

شهرک الفبا

خانم لطافت معلم دوست داشتنی من در شهرک الفبا

من در حال درست کردن کار دستی

سمت چپ خانم صورتی معلم یار ما که من خیلی دوستش داشتم

اینجا کلاس ما و تولد یکی از دوستامه به نام ریما

سالن غذاخوری

مانور زلزله من زیر میز اول هستم

باشگاه تکواندو نفر چهام منم

من و زهرا در تولد نیکی

در حال خوردن میان وعده (آش رشته )

 




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه مامان سهند
12 دی 90 17:02
قربون این دختر ناناز و ملوس بشم مننننننننننننننننن
مامان كسرا و يلدا
12 دی 90 18:02
ماشالاه به نگار عزيز، وبلاگتون خيلي زيباست و پر از مطالب متنوع ممنون