نگارنگار، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نگار تمام زندگی من

سفر به ترکیه (استانبول)

1390/11/26 19:52
نویسنده : نگار و مامان
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

شهریور 88 یه سفر به ترکیه داشتیم

استانبول شهر بسیار زیباییست که نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد

در قلب استانبول تنگه بسفر قرار دارد که محل تلاقی دو دریای سیاه ومرمره میباشد

کشتیهای زیادی در اطراف استانبول هستند که کار جابجایی توریستها و بازدید از تنگه بسفر را به عهده دارند

که البته ما هم با توری که رفته بودیم از تنگه بسفر دیدن کردیم و از کشتی سواری و هوای عالی آن لذت

بردیم

در اطراف استانبول جزایر نه گانه وجود دارد که به جزایر شاهزادگان معروف است مهمترین این جزیره ها جزیره

بیوک آدا میباشد

بیوک آدا جزیره بسیار زیبایی است با ویلاهای زیبا ودیدنی که با همان تور کشتی مسافران از این جزیره

هم دیدن میکنند

اگر قصد خرید دارید استانبول گزینه بسیار خوبی برای خرید پوشاک میباشد

مخصوصا بازار اولیویوم که یک مرکز خرید اوت لت است و اجناس مارک با قیمتهای باور نکردنی در این

بازار به فروش میرسد ما از این بازار خرید های خیلی خوبی کردیم مخصوصا ازLc waikiki

استانبول آثار باستانی زیادی از زمان عثمانی دارد که ما از بعضی از آنها هم دیدن کردیم

ورودی مسجد سلطان احمد

تور کشتی

جزیره بیوک آدا تنها جزیره ای است که هیچ ماشینی در آنجا تردد نمیکند و مردم برای رفت و آمد فقط از درشکه و دوچرخه استفاده میکنند

اگه عکسها کیفیت ندارن ببخشید چون با موبایل گرفته شدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ثمین
26 بهمن 90 20:39
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مرجان مامان پریساجون
27 بهمن 90 7:58
آفرین به شما مرتب در سفرین.خوش بگذره.من و بابای پریسا عاشق سفریم اما یا به من مرخصی نمیدن یا وقتی من موفق میشم به همسری نمیدن.خدارو بخواد فروردین یا اردیبهشت میریم حج.پریسا رو هم میبرم.وقتی نگار جون رو توی لباس سفید دیدم انگار از فرشته هم بالاتر بود.ببوسش
الهام
27 بهمن 90 17:09
سلام نگار جونم ایشالله همیشه سفربری و خوش بگذرونی عزیزم
مامان سهند
30 بهمن 90 12:24
سلام عزیزم خوبید؟؟؟؟ خوشید؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشید من عاشق سفرم خیلی هم دوست دارم استانبول برم ولی هنوز که قسمت نشده اگر یه روزی خواستم برم حتما ازتون راهنمایی میگیرم مخصوصا برای خریدششششش نگار جونم هم خیلی ناز و خوشگله ماشاالله باز هم پیش ما بیاین خوشحال میشیم
مرجان مامان پریساجون
4 اسفند 90 8:30
مامان نگارجون کجایی،کم پیدایی؟میتونی زحمت بکشی ژله دریاچه رو بهم آموزش بدی،ممنون میشم.نگارجون رو ببوس
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 12:17
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا