نگارنگار، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نگار تمام زندگی من

خانه تکانی

1390/12/4 17:26
نویسنده : نگار و مامان
369 بازدید
اشتراک گذاری

بهاره از خواب پامیشه                           خونه رو در هم میبینه

وای مامانی فرشا کجاس؟                         پرده چرا رو زمینه؟

بیا پایین از اون بالا                              رفتی چرا تو پنجره؟

میخوای بری توی حیاط                          فکر کردی پنجره دره؟

خونه تکونی می کنم                            نزدیک عید بهاره جون

این روزا خیلی کار دارم                       بیا کمک بیکار نمون

همه جار و خوب میشورم                      تا نمونه آلودگی

بیا کمک تا که تو هم                           یاد بگیری از بچگی

عید که بیاد خونه باید                           مرتب و تمیز باشه

میخوام بهار بدونه که                          تو خونه ی ما هم جاشه

برگرفته از کتاب بهاره آی بهاره نوشته سهیلا اورنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان پریساجون
5 اسفند 90 4:59
مزسی عزیزم از راهنماییت.نگارجون رو ببوس.شعر خیلی قشنگیه.
محيا كوچولو
6 اسفند 90 22:37
نگار جون حسابي به ماماني كمك كني ها
مرجان مامان پریساجون
7 اسفند 90 22:10
مامان نگارجون امروز ژله درست کردم اما ماهیها بر میگردن مجبور شدم بچسبونم توی ظرف.شما از روش دیگه ای استفاده می کنی؟
مرجان مامان پریساجون
9 اسفند 90 1:13
سلام کجایی کم پیدا؟نکنه در سفر بسر میبری عزیزم؟نگار گلم رو ببوس
محيا كوچولو
10 اسفند 90 20:52
مامان پریسا
12 اسفند 90 20:38
سلام چه وب و عکسای خوشکلی و چه دخمل نازی.
پیش ما بیاید اگر دوست داشتید لینک کنیم.


مرسی عزیزم حتما