نگارنگار، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نگار تمام زندگی من

مامانم روزت مبارک

1391/2/22 16:52
نویسنده : نگار و مامان
460 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تراز هر چشمه سار

مادرم ای عطرناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشترز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم وتن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پرغرور

مادرم روزت مبارک نازمن

مادرم تنها تویی آواز من


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نگار
22 اردیبهشت 91 18:26
مرسییییییییی دختر نازم
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 7:34
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد روزت مبارک
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 9:09
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
سمانه
23 اردیبهشت 91 10:56
مامان نگار جون رووزتون مباررررررررررررررررک



چرا قلبت شکسته
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 20:35
خداوندا زیباترین لحظه‌ها را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظه‌هایش را به خاطر من از دست داده است . . . مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:20
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك